نقی هدایتی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها  در رودبار ، کشتی گیران مسابقات خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و خوشبختانه سطح کیفی این رقابت ها بسیار بالا بود.

وی  افزود: در این دوره از رقابت ها  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، حدود ۲۵۰ کشتی گیر از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که از  لحاظ  تعداد شرکت کنندگان نیز مناسب بود.

وی در ادامه به تیم های برتر این رقابت ها اشاره و بیان کرد: در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان گیلان ١٧١ کشتی گیر از ۴۵ تیم حضور داشتند که در نهایت تیم کشتی آزاد لنگرود موفق شد با کسب ۱۵۲ امتیاز عنوان قهرمانی گیلان را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین تیم کشتی آزاد شهید رجایی رشت با کسب ١۴٠ امتیاز به مقام نایب قهرمانی گیلان دست یافت و هیات کشتی آستارا نیز با کسب ١١۵ امتیاز مقام سوم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان گیلان را تصاحب کرد.

رئیس هیات کشتی گیلان در ادامه به تیم های برتر رشته فرنگی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در رقابت های رشته فرنگی  با حضور ٨٨ کشتی گیر از ٢٣ تیم ، تیم هیات کشتی لاهیجان با کسب ١٩٩ امتیاز قهرمان شد.

هدایتی در ادامه اظهار کرد: همچنین تیم کشتی فرنگی شهرداری لنگرود با کسب ١٣٨ امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و هیات کشتی املش نیز، با کسب ٩٠ امتیاز مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان گیلان را کسب کرد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.