مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  شهرهای رضوانشهر با ۹۱ میلیمتر  و لاهیجان و آستارا با ۶۸ میلیمتر نیز بعد از املش دارای بیشترین  بارش  در استان ( از ساعت 10 صبح روز گذشته تا 10 صبح امروز)  بوده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در شهر رشت  تا کنون؛ میزان بارندگی  ۳۹ میلیمتر بوده  که همچنان بارندگی در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران در مناطق غربی استان قطع شده اما در  مرکز و شرق استان بارندگی  را داریم،  افزود: امروز( یکشنبه) بارندگی را در منطقه داریم ؛ ضمن اینکه همچنین  آسمان استان برای امروز  مه آلود، وزش باد گاهی شدید به ویژه در نواحی مرکزی و شرقی و به تدریج کاهش ناپایداری  و کاهش ابر در اواخر وقت پیش بینی می شود.

غلامی آسمان استان را برای فردا ( دوشنبه) نیز نیمه ابری تا تمام ابری ، افزایش نسبی دما ، گاهی کاهش ابر و بارندگی پراکنده عنوان کرد.

وی   بیشینه دما را برای امروز ( یکشنبه) در استان در رودبار و منجیل با ۲۳ درجه و در رشت ۲۰ درجه پیش بینی کرد.

 وی  با اشاره به نامناسب بودن فعالیت های دریانوردی طی امروز گفت:  ارتفاع موج امروز بین یک تا سه متر خواهد بود و برای فردا نیز پیش بینی می شود که موج بین یک متر و ۲۰ سانتیمتر  و به تدریج به ۳۰ سانتیمتر برسد .

 غلامی با اشاره به  انتظار کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۸ درجه از دیروز تا کنون در  استان اظهار داشت: دمای کنونی رشت  ۱۷ درجه  است که روز گذشته در همین ساعت ۲۴ درجه سانتیگراد بود که  نشاندهنده  کاهش هفت درجه ای  دما در مرکز استان  تا این ساعت است.

۷۲۹۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.