عباس اهرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، هزینه پیش بینی شده برای سبد تحصیلی  هر دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش این نهاد  را ۴۰۰  هزار تومان ذکر کرد و افزود:  تا کنون در مرحله اول این طرح که  تا دهم مهرماه ادامه دارد، ۶۵۰ میلیون تومان از طریق ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در استان جمع آوری شده است.

وی تعداد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان را ۱۰ هزار و ۱۶۱ نفر و دانشجویان را دو هزار و ۱۶۰ نفر عنوان و بیان کرد: مرحله دوم این  طرح  دهم  مهرماه  با توزیع ۳۵۰ هزار پاکت بین دانش اموزان مدارس آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد: البته کمک هایی که در ابتدای بازگشایی مدارس انجام می شود؛ کفاف  هزینه های تحصیلی دانش آموزان نیازمند را نمی دهد و از خیران و مردم نوع دوست استان درخواست می کنیم که در طول سال تحصیلی نیز کمیته امداد را برای رساندن کمک های تحصیلی به این  دانش آموزان و دانشجویان نیازمند یاری برسانند.

اهرابی تصریح کرد: در همین راستا مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و ۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد # ۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

 به گزارش ایرنا، جشن عاطفه‌های امسال در دو مرحله و با شعار  با رنگ مهر رویایی را بسازیم ، روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه جاری در  استان برگزار شد.

حدود ۱۱۶ هزار خانوار  تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

۷۲۹۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.