محسن جعفری صبح جمعه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر گفت: در ۱۸ محله محروم و کم‌برخوردار گیلان طرح‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی و تبلیغی، بهداشت و درمان و عمرانی در حال اجراست.

وی  با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هدف برنامه‌های رسانه باشد، اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر با ابزار هنر اثرگذارتر است.

جعفری با بیان اینکه از تولیدات اجتماعی فاخر در حوزه مستند، فیلم کوتاه و گزارش‌های خبری و تحلیلی حمایت می‌کنیم، افزود: هنرمندان می‌توانند نقش مهمی   در حوزه ترویج ازدواج آسان، کاهش طلاق و پیشگیری از وقوع جرم و اعتیاد داشته باشند.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت:   در حوزه تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حوزه اجتماعی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم این برنامه‌ها بازتاب و نتایج خوب و مثبت را در سطح استان داشته باشد.

وی با اشاره به نگاه جدید بسیج و سپاه به حوزه اجتماعی با تشکیل معاونت در سپاه‌های استانی تصریح کرد: امسال بیش از یکصد برنامه را در سطح نواحی ۱۸ گانه گیلان در پنج محور ماموریت‌های اصلی سازمانی اجرایی می‌کنیم.

به گفته جعفری برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مهدهای کودک و مدارس آغاز شده و در مراکز دانشگاهی نیز با تشکیل خانه‌های امید در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی برای دانشجویان ترم آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال اجراست.

۷۲۹۲/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.