مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول رده بندی، تیم سپیدرود رشت برای کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز مقابل شهرداری تبریز قرار خواهد گرفت و امیدواریم که در نهایت سرخپوشان رشت بتوانند با دست پر از تبریز برگردند.

رادنی دیدار ادامه داد: خوشبختانه شرایط سپیدرود با توجه به پیروزی در دیدار قبلی بسیار مناسب است و این تیم با روحیه خوب رو در روی تیم شهرداری قرار خواهد گرفت و بازیکنان سپیدرود از لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر تیم شهرداری تبریز تاکنون نتوانسته در لیگ دسته اول و در بازی های انجام داده امتیازی کسب کند و در همه بازی ها متحمل شکست شده و به طور حتم این تیم نیز برای پیروزی و کسب امتیاز مقابل سپیدرود قرار خواهد گرفت اما امیدواریم بازیکنان سپیدرود بتوانند در این بازی خارج از خانه با قدرت ظاهر شوند.

تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با کسب هفت امتیاز در مکان نهم و شهرداری تبریز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.