به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی کشور روز شنبه به پایان رسید و داماش گیلانیان با برتری برابر حریف خود توانست به مرحله چهارم صعود کند تا تنها نماینده این استان در ادامه مسابقات جام حذفی باشد. 

البته تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سردارجنگل گوراب زرمیخ دیگر نمایندگان فوتبال گیلان در مرحله سوم رقابت های جام حذفی کشور در فصل جاری با شکست برابر حریفان خود، از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مرحله سوم این رقابت ها در ماهشهر رو در روی تیم فوتبال شهرداری این شهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریفش شد تا این تیم که افتخارات زیادی را در رقابت های جام حذفی دارد، در مسابقات فصل جاری این جام نیز حذف شود.

تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ دیگر نماینده گیلان نیز که موفق شد از مرحله اول به مرحله دوم و از این مرحله به دور سوم این رقابت ها صعود کند در این مرحله رو در روی استقلال نوین ماهشهر قرار گرفت که این تیم نیز از گردونه مسابقات جام حذفی کشور کنار رفت .

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت که به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال استان گیلان که در لیگ دسته اول حضور دارد باید در مرحله سوم در رقابت های جام حذفی شرکت می کرد که با صلاحدید مسئولان این باشگاه، این تیم از رقابت های جام حذفی کناره گیری کرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص کناره گیری این تیم از مسابقات جام حذفی گفت: دلیل اصلی کناره گیری تیم فوتبال سپیدرود رشت از رقابت های جام حذفی نیز، نزدیک بودن زمان بازی ها در لیگ دسته اول است و این تیم فرصت ریکاوری و آمادگی برای حضور در مسابقات جام حذفی را ندارد.

رادنی دیدار  ادامه داد: با توجه به این امر تصمیم گرفته شد که سپیدرود با کناره گیری از رقابت های جام حذفی، با قدرت بازی های لیگ دسته اول را دنبال کند و حضور قدرتمند این تیم در رقابت های لیگ دسته اول ترجیح داده شد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای فصل نیز مدیرعامل اسبق و کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت برنامه ای را برای حضور در جام حذفی ترسیم نکرده بودند و تمام هدف گذاری این باشگاه ، حضور در رقابت های لیگ دسته اول است.

اما تیم فوتبال داماش که فصل گذشته شگفتی ساز رقابت های جام حذفی کشور شد و با صعود به دیدار نهایی و فینال ، سرانجام مقام نایب قهرمانی رقابت های جام حذفی را کسب کرد، در مسابقات فصل جاری نیز به مرحله چهارم صعود کرده و تنها نماینده گیلان در ادامه رقابت ها بشمار می رود.

داماشی ها روز شنبه در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام رفت که در نهایت با انجام یک بازی هجومی و برتر، با نتیجه چهار بر صفر حریفش را شکست داد تا به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی راه یابد. 

اولین گل تیم فوتبال داماش را در این دیدار ، معراج پورتقی در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی یک بر صفر نیمه اول را به اتمام برساند و با روحیه بهتر در نیمه دوم رو در روی حریفش ظاهر شود؛ در نیمه دوم نیز داماش با حمایت طرفدارانش چند موقعیت مناسب گلزنی بدست آورد که در نهایت سه بار موفق به این امر شد و سینا شاه عباسی در دقایق ۵۰ و ۶۴ و بهتاش میثاقیان در دقیقه ۶۷ گل های داماش را در نیمه دوم به ثمر رساندند.

با توجه به این امر، داماش باید منتظر قرعه کشی مرحله چهارم این مسابقات باشد تا سرانجام حریف این تیم در این مرحله مشخص شود که طرفداران این تیم و همچنین فوتبال دوستان گیلانی منتظر قرعه این تیم هستند و امیدوارند که داماش در این مرحله نیز موفق شود و به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی راه یابد.

هم اینک تیم داماش با صعود به مرحله چهارم جام حذفی، به جمع  ۳۲ تیم برتر این مسابقات راه یافت که قرعه کشی این مرحله با حضور تیم های لیگ برتری و تیم های صعود کننده از مراحل قبلی انجام خواهد شد.

با توجه به درخشش تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های فصل قبل جام حذفی کشور و همچنین صعود این تیم به مرحله چهارم و از طرف دیگر بازی های خوب داماش در رقابت های لیگ دسته اول که تاکنون از چهار بازی خود دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده، به طور حتم با قدرت در ادامه رقابت های جام حذفی حضور خواهد یافت.

از طرف دیگر سایر تیم های حاضر در مرحله چهارم مسابقات جام حذفی فصل جاری نیز، حساب ویژه ای را روی داماش باز خواهند کرد و به طور حتم هیچ تیمی حتی تیم های لیگ برتری نگاه ویژه ای به داماش خواهند داشت و این تیم را دست کم نمی گیرند.

به هرحال باید منتظر ماند تا حریف داماش تنها نماینده گیلان در مسابقات جام حذفی مشخص شود و همچنین طرفداران این تیم نیز امیدوارند که داماش در این مرحله نیز میزبان باشد تا با حمایت آنان ، داماش بتواند با پیروزی برابر حریفش  به مرحله پنجم مسابقات جام حذفی صعود کند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.