مازیار غلامی ظهر پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است بنابراین طی امروز در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز جمعه علاوه بر کاهش ابر و افزایش نسبی دما، بارش پراکنده مورد انتظار است ولی از عصر شنبه ، با تقویت جریانات خنک شمالی و استقرار هوای ناپایدار، شرایط برای افزایش ابر ، بارندگی و وزش باد(پاره ای نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق و کاهش دما تا اواسط هفته آینده فراهم می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، گاهی کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر ، وزش باد و بارش پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری ، گاهی افزایش ابر و وزش باد، افزایش نسبی دما، بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۷ درجه سلسیوس مربوط به بندر آستارا، تالش و بندرکیاشهر و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۰ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۲ / ۰ تا ۷ / ۰ متر، دمای آب دریا ۲۷ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا بتدریج با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.