به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، این تعداد طرح شامل ۳۱ پروژه برق رسانی اعم از احداث، اصلاح شبکه و رفع ضعف برق و همچنین تأمین آب شرب روستایی و اصلاح شبکه به طول ۷ کیلومتر و دو واحد اقامتگاه بوم گردی با اشتغالزایی شش  نفر می باشد که برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر حدود ۵۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

 همچنین در دومین روز از هفته دولت تعداد هفت پروژه عمرانی و کشاورزی این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت؛ این پروژه ها شامل طرح های اشتغالزایی پرورش ماهیان سردآبی، بهسازی آب بندان، شبکه آبیاری کم فشار، کانال بتونی کشاورزان، آسفالت بافت روستایی و ساختمان خانه بهداشت روستایی می باشد که برای بهره برداری از این طرح ها از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع، مبلغ ۱۵ میلیاردو ۸۴۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 همزمان با هفته دولت، ۱۳ طرح اشتغالزایی و خودکفایی نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به صورت متمرکز در روستای سید شرف الدین این شهرستان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همچنین پنج پروژه عمران شهری در رضوانشهر افتتاح شد. به گفته مازیار صفایی شهرداررضوانشهر؛ این پروژه ها با اعتباری بالغ بر۱۷میلیاردو ۵۵۰ میلیون ریال شامل آسفالت معابرشهری، دفع آب های سطحی، لوله گذاری، جدول بندی و فرش و موزائیک پیاده رو مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع  است.

۷۲۹۳/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.