ساسان عادلی رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فیلم کوتاه داستانی حکمِ لازم چهارمین تجربه فیلمسازی سعید طالبی پس از کارگردانی دو فیلم کوتاه داستانی لِی- تاریخ انقضاء ندارد  و فیلم کوتاه مستند چادرِ شب  از فیلم سازان سینما جوان لاهیجان است  که به صحنه می آید.

وی اظهار داشت: موضوع  این فیلم کوتاه ۱۶ دقیقه ای درباره سه مرد جوان است که تصمیمی  در سالهای گذشته با هم گرفته اند و معتقدند که  اینک زمان وفای به عهد است و می خواهند تصمیمشان را اجرایی کنند.

عادلی گفت: سعید طالبی در سال ۱۳۷۰ در شهر چابکسر متولد شد و هم اکنون  هنرجوی کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کمال الملک نوشهر است و از دیگر فعالیت های سینمایی او می توان به مدیریت تولید چند فیلم کوتاه و نوشتن چند فیلمنامه کوتاه اشاره کرد.

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در لاهیجان

 فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رسول عزیزی اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لاهیجان  در پی دریافت گزارشی مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان های شرقی استان ،   با انجام تحقیقات نامحسوس و یک سری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ، از انجام معامله مواد مخدر در لاهیجان با خبر شده و در یک عملیات غافلگیر کننده فروشنده ۴۸ساله و خریدار۴۳ساله را حین انجام معامله دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل انجام معامله ۱۰ کیلو و ۷۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزیع مواد مخدر کشف و ضبط  شد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۶۰۲۹/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.