معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان، همزمان با سراسر کشور در رشت اکران می شود و امسال بخشی از جوایز جشنواره یادشده مربوط به داوری‌هایی است که توسط دانش آموزان انجام می شود.
سید امیر مصباح در حاشیه افتتاحیه جشنواره یاد شده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بخشی از جوایز جشنواره یادشده مربوط به داوری‌هایی است که در استان‌ها انجام  می شود و بر همین اساس تیم داوری متشکل از ١٥ دانش‌آموز دختر و پسر ٩ تا ١٥ سال توسط آموزش و پرورش استان انتخاب شدند  و دوره کارگاهی دو روزه را در انجمن سینمای جوانان گذراندند.
وی تصریح کرد: نتیجه داوری دانش آموزان منتخب به مرکز اصلی جشنواره در اصفهان ارسال خواهد شد که در نهایت با جمع‌بندی داوری‌های سراسر استان‌ها، به فیلم‌های برگزیده جایزه اهدا می‌شود.
وی توضیح داد: داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز، جزیره گنج، جوانمردان، اینجا خانه من است، غرغرو وارد می شود، تورنادو، منطقه پرواز ممنوع، بیست و سه نفر، قطار آن شب و پویانمایی بنیامین فیلم های قابل اکران در جشنواره یادشده است.

اکران همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان تا چهارم شهریور ماه در سینما میرزا کوچک رشت  ادامه می یابد.
۱۸۸۱/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.