به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  این پروژه ها با اعتبار ۷۱۸ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۱۴  پروژه درحوزه عمران روستایی و ۴۲ پروژه شهری است.

وی با اشاره به ایجاد ۱۱۸ فرصت شغلی در افتتاح پروژه های هفته دولت افزود: افتتاح همزمان ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان سه پروژه آب و فاضلاب شهری، ۲۸ پروژه عمران شهری، بهره برداری از ساختمان آموزشی ۲۰ کلاسه آموزشکده فنی شهید خدادادی و افتتاح دو باب هتل از جمله پروژه های شهری قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح مجتمع تولید جوجه یک روزه، افتتاح پروژه های توسعه شبکه برق روستایی و بهره برداری از آسفالت راه روستایی نیز از جمله پروژه های هفته دولت در روستاهای شهرستان بندرانزلی است و اینها غیر از پروژه هایی است که در منطقه آزاد انزلی افتتاح شده و به بهره برداری می رسند.
حیدری آزاد  تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می کوشد تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.