به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان که عصر یکشنبه در رشت برگزار شد، سارنگ بزرگ چنانی با کسب ۱۸ رای از ۱۹ آرای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقاء شد.

بزرگ چنانی با کسب این تعداد آراء، برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان انتخاب شده است.

همچنین شکوفه امیدی ماسوله دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان در جریان این انتخابات، یک رای کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در جریان این انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه هیات بولینگ و بیلیارد گیلان فعالیت خوبی دارد و با وجود امکانات محدود و کم ، عملکرد این هیات در سطح استان مناسب و مطلوب است.

مریم بخشی افزود: با توجه به فعالیت و عملکرد بولینگ و بیلیارد گیلان ، این هیات یکی از هیات های برتر و فعال در گیلان محسوب می شود و به خصوص جشنواره ورزشی که به میزبانی این استان و در بندرانزلی برگزار شد، در حد بالا و مطلوبی بود.

وی بیان کرد: هیات بولینگ و بیلیارد گیلان تعامل خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان دارد و ورزشکاران بسیار ارزشمندی نیز در رشته بیلیارد در گیلان حضور دارند که همواره در رقابت های قهرمانی کشور نیز تاکنون مقام های بسیار خوبی کسب کرده اند.

در انتخایات ریاست هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان گیلان مهدی هنرمند دبیر فدراسیون ، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات در استان حضور داشتند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.