رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور ، مهسا پورمیرزایی از گیلان توانست مقام سوم و مدال برنز را کسب کند.

محسن سترگی افزود: این تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن چهارم ( ۵۷کیلوگرم) در رقابت های تکواندو قهرمانی بانوان کشور که در تبریز جریان داشت، حضور یافت و سرانجام پس از تکواندوکارانی از استان های مازندران و البرز روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز را تصاحب کرد.

وی اضافه کرد: در بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان کشور ، ۲۳۹ تکواندوکار و در قالب ۲۹ تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی ، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان ، همدان و یزد حضور داشتند که در تبریز با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین در چهل و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جوانان و بزرگسالان مردان کشور که در تبریز جریان داشت، محمد فلاح چوبری از استان گیلان توانست مدال برنز و مقام سوم را کسب کند.

وی بیان کرد: این تکواندوکار شایسته گیلانی در جریان این مسابقات در وزن ششم ( ۸۰کیلوگرم) مقابل حریفان خود قرار گرفت که در نهایت موفق شد پس از تکواندوکارانی از خراسان رضوی و فارس مدال برنز و مقام سوم کشور را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: علاوه بر کسب یک مقام سومی در مسابقات تکواندو قهرمانی مردان کشور ، ابراهیم خاوری از استان گیلان به عنوان یکی از برترین داوران این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.