کمیل شریفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: بازی به نویسندگی محمد رضا جعفری لفوت و کارگردانی مریم مهدی پور ( در بخش کودک و نوجوانان) و همچنین محورهای مورد تائید فراخوان به نویسندگی محمد رضا جعفری لفوت و کارگردانی میلاد حسین زاده ( در بخش آیینی و سنتی) دو نمایشی هستند که از گروه نمایش تی تی به این جشنواره بین المللی راه یافته اند.

وی ادامه داد: چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان ، یکم تا پنجم شهریورماه امسال برگزار خواهد شد و  از میان ۲۰۲ نمایش داخلی، ۲۸ اثر از سوی هیات انتخاب برای شرکت در این جشنواره معرفی شده است.

وی افزود: در این جشنواره ۱۳ نمایش در بخش آزاد، پنج نمایش در بخش آیینی و سنتی ، سه نمایش در بخش دگرگونه اجرایی ، سه نمایش در بخش بین الملل ( نمایش های داخلی)  و چهار نمایش نیز در بخش کودک و نوجوان حضور دارند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در بخش‌های مسابقه ایران، دیگر گونه‌های اجرایی، نمایش‌های آیینی و سنتی، مسابقه تئاتر ملل، تئاتر کودک و نوجوان، مهمان (برگزیده جشنواره‌های سراسری تئاتر خیابانی)، پژوهش و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است.

۷۲۸۷ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.