روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور فراخوانی در آستانه روز خبرنگار ، از تمامی فعالان درحوزه های مختلف  خبرگزاری ها ، پایگاه های خبری ، روزنامه ها ، هفته نامه ها و... به منظور طرح دغدغه ها و مشکلات بیمه ای به عنوان یکی از گروه های تحت پوشش دعوت بعمل آورد.

در این  فراخوان با تاکید بر ضرورت آگاهی از نیازها و مطالبات جامعه هدف و متعهد بودن به گفتمان و پاسخگویی به شرکای اجتماعی آمده است: خبرنگاران بمنزله یکی از گروه های فرهیخته جامعه که رسالت اطلاع رسانی و پی گیری مطالبات مردمی را بر دوش دارند خود به عنوان یک شهروند با مشکلات و تنگناهایی در عرصه های گوناگون مواجه هستند که امنیت شغلی و پوشش بیمه ای و نیازهای درمانی از جمله آنهاست از این رو در آستانه روز خبرنگار و به پاس جایگاه و منزلت این قشر بر آن شدیم تا با برپایی طرحی نو ، در ادامه رویکرد تعاملاتی با این بخش از مخاطبان ، شنوای درد دل های این عزیزان که خود سنگ صبور لایه های مختلف جامعه اند، باشیم و به پاسخگوییسوالات بیمه ای و درمانی آنان در حوزه تامین اجتماعی بپردازیم .

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در ادامه با توضیح این نکته که خبرنگاران در حال حاضر به صور متفاوت از جمله بیمه اجباری از طریق کارفرمایان در دفاتر نشریه ها و ... ، بیمه های اختیاری و مشاغل آزاد و پدید آورندگان آثار و نویسندگان ( با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و از تعهدات و خدمات مربوطه بهره می برند، اعلام کرده: شرکت در این فراخوان برای تمامی گروه ها و حتی افراد فاقد پوشش که بدنبال راهکارهای مناسب برای برخورداری از آن هستند، آزاد است.

بر این اساس علاقمندان می توانند برای طرح مسائل مورد نظر ، سوالات خود را به همراه نام و نام خانوادگی ، عنوان نشریه ، پایگاه خبری و ... و شماره همراه حداکثر تا پایان مردادماه به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال کنند و بر اساس برنامه ریزی  تلاش می شود حداکثر در مدت  ۴۸ تا ۷۲ ساعت از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک ، پاسخگوی خبرنگاران باشیم.

۱۷ مرداد روز خبرنگار است.

فراخوان ارائه مقاله به جشنواره بین‌ المللی قصه‌ گویی در گیلان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:  بر اساس این فراخوان در بخش علمی این جشنواره شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله‌ نویسی شامل : قصه‌ و پرورش تفکر، روش‌ها و رویکردهای قصه‌ گویی، قصه‌ گویی و رویکردهای نقد ادبی، قصه، مخاطب‌ شناسی و ادبیات عامیانه، قصه‌ گویی و سلامت جسمی و روحی و قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی تعیین شده است.

اسفندیار ضیائی اظهار داشت: علاقمندان برای ارائه مقاله در محور موضوعی قصه و پرورش تفکر با چهار موضوع قصه‌ گویی و پرورش انواع هوش، قصه‌ گویی و پرورش تفکر فلسفی، قصه‌ گویی و پرورش تفکر مراقبتی و قصه‌ گویی و پرورش تفکر مشارکتی و در محور روش‌ ها و رویکردهای قصه‌ گویی با دو موضوع قصه‌ گویی با روش‌ ها و رویکردهای نوین و قصه‌ گویی و زبان‌آموزی مقاله‌های خود را ارائه دهند.

وی افزود: برای ارایه مقاله در محور موضوعی قصه‌گویی و رویکردهای نقد ادبی سه موضوع‌ روایت‌ شناسی و روایت‌ پژوهی قصه، قصه‌ گویی و نشانه‌ شناسی و قصه‌ گویی و جامعه‌ شناسی و در محور موضوعی قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه  سه موضوع قصه‌های فولکلور و ادبیات عامیانه، مخاطب‌ شناسی قصه‌ ها و بهره‌گیری نقالی و پرده‌خوانی در قصه‌ گویی در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در محور موضوعی قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی سه موضوع قصه‌گویی و مهارت‌های زندگی، تاثیر قصه‌ گویی بر جنبه‌ های مختلف رشد و فرایند آن و قصه‌گویی و ارتقای سلامت روان و محور موضوعی قصه‌ گویی و ارتباط فرامرزی موضوع‌ قصه‌ گویی، تبادل فرهنگی و تعاملات بین‌ المللی تعیین شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان این که مهلت ارسال آثار به این بخش ۳۰ مهر، داوری و زمان اعلام نتیجه ۱۵ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ تعیین شده، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir گاه‌ شمار هر بخش را به طور جداگانه دریافت کنند.

بیست‌ و دومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌ گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا با شعار "آینده ساختنی است" ، برگزار می شود.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری استان گیلان عضو هستند.

۷۲۸۶ /۶۰۳۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.