غلامرضا غدیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  با بیان اینکه همایش ملی «تحقق اقتصاد مقاومتی در استان گیلان» به همت سپاه قدس گیلان و با تأکید بر نقش بسیج، تجارب، چالش ها و فرصت ها و راهکار برگزار می شود، افزود:  همایش ملی تحقق اقتصاد مقاومتی در استان  موفق به اخذ مجوز از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و در سامانه جامع ثبت و اطلاع رسانی همایش های معتبر علمی کشور نمایه شده است.

وی با بیان اینکه این همایش حول هشت محور اصلی و ۵۰ زیر مجموعه است، تصریح کرد: گفتمان سازی  و مشارکت همگانی در اقتصاد مقاومتی ، ظرفیت و کا رکردهای بسیج سازندگی و سایر  اقشار بسیجی و اقتصاد مقاومتی، بهره مندی سپاه قدس از ظرف بسیجیان استان گیلان در تحقق اقتصاد مقاومتی، ظرفیت‌ها و چالش های صنایع تبدیلی  در گیلان و تحقق اقتصاد مقاومتی، ظرفیت شناسی زنجیره تامین، تولید، توزیع و اشتغال  گیلان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای این همایش است.

معاون دانش و پژوهش سپاه قدس گیلان همچنین ظرفیت‌شناسی لجستیک  (حمل و نقل ) در بخش‌های جاده‌ای، ریلی، دریایی در گیلان و اقتصاد مقاومتی، چگونگی بهره مندی از نقش بسیج در ارتقای مزیت‌های اقتصاد  طبیعت محور گیلان و پیوست نگاری فرهنگی برنامه های عمرانی، صنعتی و گردشگری و ... در گیلان و اقتصاد مقاومتی را از دیگر محورهای اصلی این همایش ذکرکرد.

غدیری با بیان اینکه مهلت  ارسال آثار تا پانزدهم شهریورماه امسال تمدید شده ، تصریح کرد:  علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی WWW.ncrmeg.ir مراجعه کنند.

۷۲۹۶ / ۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.