گزارش روز شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان به ایرنا حاکیست، سه نفر از فرهنگیان کشور به نام های سعید عمولر از همدان، مجید کریمی مقدم از خراسان شمالی و فرزاد نوروزی از قزوین که برای برگزاری سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی گیلان  در اردوگاه رامسر مستقر بودند، صبح روز گذشته برای شنا به دریا رفتند که به دلیل شنا در مناطق نا امن و آشنا نبودن با فنون شنا غرق و اجسادشان از آب خارج شد.

سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر از سراسر کشور از پنجشنبه گذشته در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج در اردوگاه شهید چمران رامسر و البته به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان آغاز شده و تا پانزدهم مردادماه جاری ادامه دارد.

در رشته تنیس روی میز، دانش آموزان دختر ۲۸ استان کشور از هر استان چهار ورزشکار به همراه دو مربی و سرپرست، در رشته بدمینتون دانش آموزان دختر ۲۴ استان از هر استان پنج ورزشکار به همراه مربی و در رشته شطرنج دانش آموزان ۲۴ استان از هر استان پنج دانش آموز به همراه مربی در این رقابت ها شرکت دارند.

در پی این اتفاق و درگذشت سه همکار فرهنگی استان های همدان، خراسان شمالی و قزوین در سواحل رامسر، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان پیام تسلیتی صادر کرد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.