به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، ۱۳۰ کاراته کار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان ، تیم کاراته پسران رشت عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد ، تیم بندرانزلی در مکان دوم قرار گرفت و تیم کاراته پسران نونهال فومن مقام سوم گیلان را تصاحب کرد.

همچنین در پایان رقابت های رده سنی نوجوانان ، تیم کاراته پسران بندرانزلی مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد ، تیم های رشت و صومعه سرا نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان در پایان این مسابقات در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: نفرات برتر این دوره از رقابت ها انتخاب و به عضویت تیم منتخب کاراته پسران استان گیلان در خواهند آمد تا در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حضور یابند.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: دومین دوره رقابت های کاراته المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شهریورماه سال جاری در استان آذربایجان غربی و در شهرستان ارومیه برگزار می شود و تیم گیلان نیز که یکی از شانس های قهرمانی این مسابقات است با تمام توان در این المپیاد حضور می یابد.

۷۲۸۵    /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.