حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در رشته حدیث بخش برادران، مهدی حکیمی راد از ماسال اول شد، صفرعلی احدی از رشت در جایگاه دوم قرار گرفت و علی لاغر فیروزجائی از لنگرود عنوان سوم را به دست آورد.

وی افزود: در رشته تفسیر بخش برادران غلام رضا خداداد از شهرستان فومن عنوان اول را به خود اختصاص داد، نوید هوشمندپور ریک از تالش دوم شد و محمد شعبانی از شفت عنوان سوم این مسابقه ها را به دست آورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطر نشان کرد: در رشته حدیث بخش خواهران، سودابه رمضان پور از لنگرود، سیده زینب تقوی پور و مونا باغبان هنردوست از رشت به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در رشته تفسیر قرآن کریم بخش خواهران، مژگان نجفی از آستانه اشرفیه اول شد، زهرا رنجبر چوبه از صومعه سرا و سیده معصومه اسماعیلی تسیه از رشت مشترک عنوان دوم را به دست آوردند و طیبه نوروزی فخبی از رشت سوم شد.

وی خاطر نشان کرد: در رشته تفسیر موضوعی قرآن کریم بخش خواهران نیز زهرا رویتوند از رشت، صدیقه بهارمست از فومن و مریم تقی زاده اشکوایی از رشت به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

آزمون رشته‌های معارف قرآن و حدیث چهل و دومین دوره مسابقه های استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، ۲۰ تیر ماه و به صورت اینترنتی برگزار شده بود.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.