رئیس هیات والیبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیض امام دوست والیبالیست شایسته گیلانی که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان بود، با درخشش در این مسابقات به همراه تیم ملی مقام قهرمانی جهان را کسب کرد.

محسن خاکزاد ادامه داد: این والیبالیست ملی پوش و شایسته گیلان به همراه سایر بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران با اقتدار در رقابت های قهرمانی جهان در بحرین  حضور یافته و برای اولین بار مقام قهرمانی جهان را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: مهران فیض امام دوست به همراه سایر بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نهایی موفق شدند با نتیجه سه بر دو تیم قدرتمند ایتالیا را شکست داده و مقام قهرمانی جهان را کسب کنند، البته این در حالی است که تیم ملی والیبال جوانان ایران که والیبالیست گیلانی را در ترکیب خود داشت در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه سه بر صفر برزیل را شکست  داد.

وی بیان کرد: مهران فیض امام دوست بازیکن شایسته گیلانی به همراه تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور اول رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه مشابه سه بر صفر به ترتیب برابر تیم های تونس و جمهوری چک به پیروزی رسیده و با نتیجه سه بر دو مغلوب روسیه شدند و به دور دوم صعود کردند.

رئیس هیات والیبال گیلان خاطرنشان کرد: دلاوران ملی پوش تیم والیبال جوانان ایران در دور دوم این مسابقات نیز با نتیجه سه بر صفر برابر بحرین و با نتیجه سه بر یک برابر آرژانتین به برتری دست یافتند و مقابل ایتالیا با نتیجه سه بر یک مغلوب شدند و به همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

خاکزاد خاطرنشان کرد: در رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان، زبده ترین تیم های این رده سنی از قاره های مختلف در کشور بحرین با هم به رقابت پرداختند.

۷۲۸۵ / 6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.