به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه مشارکت ستاد خدمات سفر و ساماندهی سواحل در فرمانداری شهرستان رشت اظهار داشت: باید نظارت بیشتری روی فعالیت دستگاه های امدادی و خدماتی  درگیر خدمات سفر و کشیک آنها صورت بگیرند .

وی خاطرنشان کرد : همه واحدهای گردشگری، تفرجگاهی و پذیرایی به لحاظ کنترل هنجارهای فرهنگی، کیفیت ارایه خدمات ، رعایت نرخ کالا و خدمات تحت نظارت دستگاه های ذیربط هستند که بایستی نظارت جدی تر و فعالانه تری در این باره انجام شود.

وی با بیان این که همه اعضای ستاد دائمی خدمات سفر وظیفه پیش بینی تمهیدات لازم برای همشهریان و مسافران را دارند، افزود: افزایش ورود و ماندگاری مسافران و گردشگران در استان گیلان و شهرستان رشت، اثرات اقتصادی مثبت را به همراه خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت:  برای ارائه خدمات لازم باید به گونه ای تلاش کنیم که منتج به افرایش مسافر و گردشگر و ماندگاری آنها شود، که در این باره بایستی دو کار محوری، یکی در حوزه زیرساخت ها و دیگری در ارتباط با خدمات مستمر  دستگاه های اجرایی و خدماتی به همشهریان و مسافران  انجام دهیم.

 وی با بیان این که در حوزه زیرساخت ها در سال های گذشته کارهای خوبی انجام شد، اظهار داشت: به رغم  کارهای ارزشمند انجام شده نیازمند کار و تلاش بیشتر در این عرصه ها هستیم و بایستی همچنان در ارتباط با توسعه زیرساخت ها و زیربناها به ویژه زیرساخت های گردشگری ، توسعه راه ها، حمل و نقل، واحدهای اقامتی، پذیرایی و گردشگری در سطح شهرستان رشت کار کنیم.

مومنی زاده خاطر نشان کرد: در ارتباط با خدمات مستمری که هر ساله در ایام مختلف به ویژه در تعطیلات نوروز برای مسافران و گردشگران انجام می شود، همچنان با دقت، کیفیت و نظارت بیشتری انجام شود که این مهم می تواند در افزایش مسافر و ماندگاری آنها موثر باشد.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که نیازمند ایستگاه ثابت اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران هستیم، اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی  گیلان تقریبا چهار فصل سال مسافر داریم، بنابراین ایستگاه های راهنمایی مسافران را بایستی در تمام سال یا حداقل در ۶ ماه از سال داشته باشیم.

وی برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی را برای مسافران و همشهریان مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مهمترین مسئله اینست که نظام، آرامش و امنیت را برای مردم تامین کنیم، ضمن این که از همه تلاش های انجام شده در این باره قدردانی می شود.

فرماندار شهرستان رشت در خاتمه سخنانش تاکید کرد: کنترل، نظافت و آراستگی ورودی و خروجی شهرها، روستاها و حاشیه راهها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

۷۲۸۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.