سرپرست هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابراهیم دلسوزی و مزدا صوفی دو داور شایسته و با سابقه کاراته استان گیلان با موفقیت  کلاس ارتقای داوری آسیا را به اتمام رساندند.

آریامن قویدل افزود: همزمان با برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در ازبسکتان ، کلاس ارتقای داوری نیز با حضور داوران کشورهای مختلف آسیایی و همچنین داوران ایرانی با حضور این  دو داور  از گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: بر این اساس ، این آزمون ارتقای داوری در دو بخش کاتا (فرم) و کومیته (مبارزه) برگزار شد که ابراهیم دلسوزی و مزدا صوفی دو داور گیلانی حاضر در این آزمون، با موفقیت هر دو بخش را پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: ابراهیم دلسوزی داور شایست کاراته گیلان و کشور در پایان این آزمون موفق شد درجه داوری JA را در بخش کاتا و درجه داوری RA  را در بخش کومیته کسب کند و یکی از موفق ترین داوران ایرانی حاضر در این آزمون باشد.

قویدل اضافه کرد: همچنین مزدا صوفی دیگر داور کاراته با سابقه استان گیلان در پایان این آزمون موفق شد درجه داوری JA  را در بخش کاتا و هم در بخش کومیته کسب کند تا هر دو داور گیلانی حاضر در آزمون ارتقای داوری کاراته آسیا، این دوره را با موفقیت به پایان برسانند.

 شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا طی هفته گذشته به مدت سه روز با حضور ۳۴۰ کاراته کار از ۳۳ کشور در تاشکند ازبکستان برگزار شد . تیم کاراته ایران با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز پس از ژاپن عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.