امام جمعه بندر مرزی آستارا بر الزام رفع کاستی های بیمارستان جدید این شهرستان و تکمیل سالن نیمه کاره آمفی تئاتر ارشاد تأکید کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا، در شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور سرپرست استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: آنچنان که مدیران در سخنرانی های خود می گویند، «آستارا مهم و ویژه است»، در عمل کم کاری می کنند.

وی با بیان اینکه، آنچنان که باید و شاید برای "آستارا" کار نشده است، ادامه داد: کم کاری بسیار مشهود است و این را در بخش ها مختلف می بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین حافظ نیا با بیان اینکه نباید بیمارستان 132 تخت خوابی آستارا و سالن آمفی تئاتر 750 نفری ارشاد با این وضعیت و به شکل نیمه کاره افتتاح می شد، تصریح کرد: در مسایل فرهنگی این شهر مرزی به سالن ارشاد بسیار نیاز است و تکمیل نشدن آن، دغدغه اصحاب فرهنگ شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه هر روز مصالح گران تر می شود، افزود: اگر امروز نسبت به تکمیل آن اقدام نشود، در روزهای بعد بسیار سخت می شود آن را تکمیل کرد و من از این وضعیت بسیار نگرانم.

امام جمعه آستارا در ادامه به وضعیت نامناسبت خدمات دهی در بیمارستان 132 تخت خوابی اشاره کرد و گفت: امکانات و نیروی موجود پاسخگوی شهروندان، مسافران و اتباع خارجی نیست و این زیبنده یک شهر مرزی با این همه جمعیت نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه ما چندین سال است که در خصوص وضعیت نامناسب بیمارستان فریاد می زنیم، خاطرنشان کرد: این مرکز با جان و سلامت مردم سر و کار دارد و تجهیز آن از مطالبات به حق مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم حافظ نیا در بخش پایانی سخنان خود از نیازهای جامعه ورزش شهرستان سخن گفت و افزود: زیرساخت های ورزشی شهرستان باید ارتقا یابد و با وجود این همه فعال در عرصه ورزش، اقدامات به کندی انجام می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.