مدیر کل زندان‌های گیلان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی برای سربازان زندان‌های گیلان با شعار «امنیت – ورزش و سلامت» خبر داد وگفت: سلامت جسم و ذهن اثرات نگرشی مثبتی را در رفتار و روحیه خدمتی سربازان ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدحمید حسینی مدیرکل زندان‌های استان گیلان صبح امروز در نشستی که بمناسبت هفته قوه قضاییه در سالن کنفرانس زندان‌های گیلان برگزار شد، خواستار دقت هر چه بیشتر به اوقات فراغت سربازان و زمان‌بندی برنامه های فرهنگی ، ورزشی و هنری در طول سال شد.

وی بیان داشت: سلامت جسم و ذهن اثرات نگرشی مثبتی را در رفتار و روحیه خدمتی سربازان ایجاد می‌کند و استرس و اضطراب را کاهش داده و جسم و روان را نیز به سوی اهداف مثبت سوق می دهد.

مدیرکل زندان‌های استان‌گیلان، بر سلامت‌روان از منظر آموزه‌های‌دینی تاکید کرد و افزود: می‌توان با آموزه‌های دینی در کنار برنامه های ورزشی تاثیرات مثبت تری را برای سربازان ایجاد کرد .

وی خاستگاه و سلامت سربازان را با حضور روحانیون مستقر در زندان و توصیه های بزرگان دین را در این خصوص خواستار شد.

سید حمید حسینی با تاکید بر ضرورت سلامت اجتماعی ، روانی و معنوی گفت : ایجاد علاقه ، برآورده شدن نیازها ، اعتماد متقابل و دیگر مواردی که می تواند باعث تعالی در ابعاد رشد سربازان شود رایکی از موارد مهم دانست و افزود :می توان با اینگونه برنامه ها و استفاده از پتانسیل های موجود سازگاری سربازان با شرایط موجود را بالاتر برد تا فرد با نگاه مثبت و شناخت تواناییها و مهارتهای خود در اجتماع ارتقاء یابد .

در پایان مدیرکل زندان‌های گیلان از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی برای سربازان زندان‌های گیلان را با شعار امنیت – ورزش و سلامت خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.