گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری در دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان با اشاره به اینکه متناسب با رشد جمعیت و میزان مصرف برق در سطح ملی و استانی ظرفیت‌سازی مناسب صورت نگرفته ، اظهار داشت: باید تلاش کنیم در مدیریت و تأمین برق واحدهای صنعتی، مسکونی و بخش‌های اداری تدابیر اتخاذ شود تا به آسایش مردم آسیبی وارد نشود.
وی با بیان اینکه بخشی از مصرف برق شامل مؤسسات عمومی، دستگاه‌ها، سازمان‌های دولتی و حاکمیتی است، ادامه داد: در جهت قطع برق درصورت ضرورت باید با همکاری شرکت توزیع ضوابط مشخصی برای بازه‌های زمانی تعیین و اطلاع‌رسانی شود.
نماینده عالی دولت در گیلان به پیشنهاد مدیرعامل برق منطقه‌ای مبنی بر تغییر ساعت کار اداره ها در فصل گرما اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع تغییر ساعت کار ادارات را به موقع و متناسب با فضایی که شکل می‌گیرد، مصوب و ابلاغ می کنیم.
وی تدوین ضوابط مدیریت مصرف را یکی از مباحث جدی در انضباط اقتصادی و مالی استان دانست و اظهار داشت: بخش عمده اصلاح الگو و مدیریت مصرف براساس اولویت، متوجه حوزه برق، آب، گاز و دیگر انرژی‌هاست که باید با برنامه به صورت کوتاه مدت تلاش بر کاهش آن داشته باشیم.
استاندار گیلان بر ضرورت اطلاع به شرکت‌ها و واحدهای تولیدی به منظور جلوگیری از آسیب به زیرساخت‌ها و دستگاه‌های صنعتی تأکید و تصریح کرد: باید بر مبنای یک تقویم مشخص‌ با واحدهای تولیدی رفتار کنیم تا در صورت آسیب، نحوه پاسخگویی به آنان مشخص باشد.
وی خواستار شناسایی اعتبارات و منابع موجود در سطح وزارت نیرو و شرکت توانیر برای جذب درخصوص اجرای پروژه‌های استان شد و افزود: در این خصوص با جدیت پیگیری و مکاتبه خواهم کرد.
در این دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از میزان مصرف برق توسط بخش‌های عمومی، واحدهای تولیدی و صنعتی و نیز منازل مسکونی در سطح استان گزارشی ارائه و در راستای مدیریت مصرف برق پیشنهاداتی نیز مطرح کرد.
درحال حاضر بیش از یک میلیون و 440 هزار مشترک برق در استان وجود دارد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.