به گزارش خبرنگار ایرنا ، محسن عبدنصرالهی شنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران در مصاحبه پس از بازی در رشت اظهار داشت: نیمه اول ما تیم برتر بودیم و بازی را در کنترل خود داشتیم و همچنین موقعیت های بسیار مناسبی نیز بدست آوردیم اما در نهایت نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم.
وی افزود: در نیمه دوم و قبل از اینکه گل اول را دریافت کنیم، سه موقعیت مناسب گلزنی داشتیم اما فرصت های ما به هدر رفت و تیم نساجی موفق به گلزنی شد که گل اول آنان باعث شد تا بازیکنان تمرکز خود را از دست دهند و گل دوم را نیز بلافاصله دریافت کنند.
وی ادامه داد: البته به بازیکنان گوشزد کردیم که این دیدار بسیار مهم است و هر تیمی که گل اول را به ثمر برساند، بازی را تحت کنترل خود خواهد گرفت که در نهایت ما از فرصت های زیاد خود نتوانستیم استفاده کنیم و در ضدحملات نیز ، گل دریافت کردیم.
عبدنصرالهی که به دلیل محرومیت نادر دست نشان سرمربی سپیدرود در این مصاحبه حضور یافت، بیان کرد: تیم سپیدرود در چند هفته اخیر رشد خوبی داشته و بازی های زیبایی را نیز به نمایش گذاشت و روند رو به رشدی را طی می کرد اما متاسفانه در این بازی خانگی متحمل شکست شدیم.
مربی سپیدرود رشت اضافه کرد: هنوز ناامید نیستیم و به طور حتم بازی ما در برابر استقلال تهران متفاوت خواهد بود چون در بازی های خارج از خانه بسته تر بازی می کنیم و امیدوارم که بتوانیم تیم استقلال را در تهران شکست دهیم تا با توقف نفت مسجد سلیمان برابر ذوب آهن، ما در لیگ برتر ماندگار شویم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نساجی با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.