به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال عقاب تالش و شهرداری لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری لنگرود موفق شد با نتیجه 63 بر 50 حریفش را شکست دهد.
در جریان این دیدار و در کوارتر اول ، تیم شهرداری لنگرود با نتیجه 15 بر 9 برابر عقاب تالش پیروز شد و در کوارتر دوم، دو تیم به نتیجه مساوی 15 بر 15 دست یافتند تا نیمه اول این بازی با نتیجه 30 بر 24 به سود شهرداری لنگرود خاتمه یابد.
در آغاز نیمه دوم و در کوارتر سوم نیز تیم بسکتبال شهرداری لنگرود برتر از حریف خود ظاهر شد و توانست با نتیجه 18 بر 11 این کوارتر را به پایان برساند و در کوارتر چهارم نیز دو تیم به نتیجه مساوی 15 بر 15دست یافتند تا سرانجام تیم شهرداری لنگرود با نتیجه 63 بر 50 حریفش را شکست دهد.
اما در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت و هیات بسکتبال کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رشت در یک بازی برتر با نتیجه 89 بر 32 برابر تیم هیات کوچصفهان پیروز شد.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان گیلان جام پسران باران ، 11 تیم از شهرهای مختلف استان حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در گروه اول این رقابت ها تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت، دنیای فلز رشت ، صومعه سرا ، لاهیجان و کوچصفهان و در گروه دوم نیز تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی ، تالش ، لنگرود ، اسلم اسپرت رضوانشهر و مهندسین گیلان حضور دارند.
در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز تیم های اول تا چهارم هر گروه به مرحله دوم و حذفی این مسابقات راه خواهند یافت تا در نهایت چهره تیم های برتر رقابت های بسکتبال لیگ مردان گیلان جام پسران باران مشخص شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.