رئیس دانشگاه گیلان روز پنجشنبه درباره برگزاری این همایش به خبرنگار ایرنا بیان داشت: این همایش یک روزه، روز گذشته در راستای سیاست های کلان گیلان در زمینه گردشگری و تاکید بر بند 47 از سیاست های اجرایی سند چشم انداز توسعه استان در دانشگاه گیلان برگزار شد.
احمد رضی برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، ارائه و آشنایی با روش های نوین بازاریابی گردشگری، جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری، تشویق اندیشمندان و صاحبنظران بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی و ارائه راهکارهای اجرایی در حوزه بازاریابی برای توسعه پایدار مقصدهای گردشگری را از جمله اهداف برگزاری این همایش ذکرکرد.
وی اظهار داشت: مدیریت بازاریابی در گردشگری پایدار، نقش بازاریابی گردشگری در توسعه اقتصاد گردشگری، تجربه های موفق بازاریابی گردشگری در جهان، برند (نام و نشان تجاری) در گردشگری، نقش رسانه های جدید در بازاریابی گردشگری، شیوه های نوین بازاریابی گردشگری، بازاریابی گونه های مختلف گردشگری، آسیب­ شناسی بازاریابی گردشگری در ایران و راهکارهای ارتقاء شیوه های بازاریابی گردشگری در ایران از محورهای اصلی و تخصصی این همایش بود.
رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به ارسال 51 مقاله به دبیرخانه همایش ملی بازاریایی گردشگری پایدار در محورهای یاد شده، خاطر نشان کرد: پس از داوری 46 مقاله پذیرش شد که از این تعداد هشت مقاله بصورت شفاهی و 38 مقاله بصورت پوستر ارائه شد.
بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود 17 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای حدود 600 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 10 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.