به گزارش ایرنا حجت الله مهدیان روز چهارشنبه در همایش تجلیل از کارگران استان گیلان در رشت با اشاره به وقوع سیل در شماری از استان های کشور افزود: بانک توسعه تعاون بدون تکلیفی از سوی بانک مرکزی به این موضوع ورود کرده و سه نوع تسهیلات را برای هفت استان سیل زده کشور پیش بینی کرده است.
وی تصریح کرد: پرداخت چهار هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه پنج میلیون تومانی ، هفت هزار فقره تسهیلات جاری تامین مسکن و تسهیلات برای پرداخت اثاثیه منزل بدون سقف برای هفت استان سیل زده کشور که بیشترین خسارت را داشته اند، پیش بینی کرده ایم.
مهدیان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری و شرایط اقتصادی کنونی گفت: بانک توسعه تعاون با توجه به این مهم وظایف سنگین تری دارد و در همین راستا، هفت راهبرد را در این بانک برای 450 شعبه در کشور تعریف کرده ایم.
مهدیان همچنین به 18 باجه بانکی توسعه و تعاون ( 17 شعبه و یک باجه) در گیلان اشاره و بیان کرد: شعبه های این بانک در سال گذشته 380 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که 60 میلیارد تومان آن در حوزه اشتغال روستایی بوده و آمادگی داریم این تسهیلات امسال از مرز 500 میلیارد تومان فراتر برود.
نماینده اعزامی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به گیلان همچنین از پرداخت 70 تسهیلات قرض الحسنه پنج میلیون تومانی برای کارگران استان از طریق بانک توسعه تعاون خبر داد.
11 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کارگر است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.