به گزارش ایرنا، علیرضا یزدانی عصر شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان رشت در سال جدید افزود: این زندانیان زن با پرداخت یک میلیارد تومان از طریق کمک های مردمی، توانسته اند آزاد شوند.
وی با بیان این که 12 زندانی زن دیگر نیز آزاد خواهند شد، اظهار داشت: این زندانیان با مرخصی بیرون هستند که با انجام یک سری اقدامات برای همیشه آزاد می شوند.
یزدانی با اشاره به زندانی بودن 25 نفر دیگر از زنان در گیلان اظهار امیدواری کرد که با کمک مسئولان و نیکوکاران با جشن های گلریزان این تعداد نیز در ماه مبارک رمضان به کانون خانواده برگردند.
رئیس ستاد دیه گیلان با بیان این که سال گذشته، 375 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در این استان از زندان آزاد شدند، خاطر نشان کرد: در ادارات هر کارمندی به میل خود می تواند 10 هزار، 20 هزار و 50 هزار تومان به منظور آزادی زندانیان غیرعمد اهدا کند که در جشن گلریزان از اداراتی که در این کار انسانی شرکت کردند، مورد تشویق قرار خواهیم داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در سخنانی با تبریک فرارسیدن 11 اردیبهشت روز کارگر بیان داشت: در هفته کارگر برنامه های مختلفی در استان در نظر گرفته شده است.
علیزاده اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا، برگزاری برنامه کوهپیمایی خانوادگی، جشن روز کارگر با حضور استاندار گیلان، دیدار با خانواده های شهدای کارگر ، تجلیل از بانوان کارگر و میزبانی کارگران در مسابقه های والیبال ساحلی کشور در سنگاچین بندرانزلی از جمله این برنامه هاست.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اشتغال روستایی و فراگیر خاطر نشان کرد: لنگرود بیشترین جذب تسهیلات اشتغال روستایی و شهرستان رشت کمترین جذب را در سال گذشته به خود اختصاص داده اند.
اولین جلسه شورای اداری رشت عصر شنبه با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.