به گزارش خبرنگار ایرنا، افشین قطبی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده، ما برای کسب نتیجه مطلوب و برای پیروزی در هر چهار دیدار به میدان می رویم.
وی افزود: هدف این است که لیگ برتر را با نتایج خوب به اتمام برسانیم که در این راستا، در بازی برابر سپیدرود نیز با همین هدف در زمین بازی حاضر خواهیم شد تا با پیروزی برابر این تیم به اهواز برگردیم.
قطبی ادامه داد: البته این دیدار برای سپیدرود بسیار مهم است ولی ما نیز برای پیروزی خواهیم جنگید که به طور حتم این امر باعث می شود تا بازی بسیار زیبا و جذابی را از هر دو تیم شاهد باشیم.
سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: گرچه هم اکنون وضعیت تیم فولاد تغییر کرده و توانسته در این مدتی که به عنوان سرمربی حضور دارم نتایج خوبی کسب کند و در رتبه ششم قرار گیرد، اما هدف من کسب مقام بسیار بهتری بود.
قطبی بیان کرد: اگر فصل آینده نیز سرمربی فولاد خوزستان باشم ، به طور حتم این تیم را برای قهرمانی خواهم بست و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی خواهیم کرد چون من از شکست متنفرم و حتی خصوصیت اخلاقی من به گونه ای است که علاقه ای برای کسب مقام دوم ندارم و فقط برای قهرمانی تیم را مهیا می کنم.
وی به شکست سنگین هفته گذشته فولاد برابر صنعت نفت آبادان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در برابر تیم های بزرگ و معروف با انگیزه بسیار زیادی ظاهر می شوند که متاسفانه این انگیزه در دیدار با سایر تیم ها وجود ندارد و از طرف دیگر در بازی برابر صنعت نفت، دو اشتباه داوری باعث جابجایی سه گل شد چون یک پنالتی ما نادیده گرفته و همان توپ به گل تبدیل شد و یکی از گل های صنعت نفت نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید.
قطبی گفت: به هر حال ما سعی خود را انجام می دهیم که در این چهار بازی باقی مانده با تمام قوا و قدرت در میدان حضور یافته و در تمامی بازی ها پیروز شویم تا با خاطره خوبی این لیگ را به اتمام برسانیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر فردا (جمعه ششم اردیبهشت ماه) در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، فولاد خوزستان با 33 امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.