به گزارش ایرنا سردار محمد عبدالله پور عصر دوشنبه در مراسم اعزام چهارمین مرحله از کمک‌های مردمی گیلان به مناطق سیل‌زده شمال کشور اظهار کرد: چهارمین مرحله از کمک‌های غیر نقدی سپاه قدس گیلان که از طریق نواحی، حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری‌شده بود به‌وسیله چهار کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
وی با اشاره به اقلام تهیه‌شده و ارسالی برای سیل‌زدگان افزود: این کمک‌ها شامل لوازم‌خانگی، آب‌معدنی، رب، کنسرو لوبیا، کنسرو ماهی، پوشاک بچه و بزرگسال، البسه، موکت و مواد غذایی به ارزش 470 میلیون تومان بود که جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه سپاه آمادگی کامل جهت کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده را دارد گفت: سپاه نواحی، حوزه‌های بسیج، پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات، هنوز هم آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.
عبدالله پور با اشاره به اینکه رفع مشکلات شهرستان سوادکوه شمالی در استان مازندران به سپاه قدس گیلان سپرده‌شده، بیان کرد: کمک‌های مردمی بلافاصله پس از دریافت به مناطق سیل‌زده کشور ارسال می‌شوند و کمک‌های مردمی امروز نیز به شهرستان سوادکوه شمالی ارسال شد.
وی با بیان اینکه بیشترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده پوشاک، لوازم‌خانگی، مواد بهداشتی و مواد غذایی کنسروی است تصریح کرد: بسیجیان همواره جهت کم کردن آلام مردم و خدمت‌رسانی به هم‌وطنان آمادگی دارند و هم‌اکنون تعدادی از بسیجیان جهادگر گیلان نیز در مناطق سیل‌زده شمال و جنوب حضور دارند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تشکر از کمک‌های خالصانه مردم خاطرنشان کرد: بنا به اعلام، هم‌اکنون نیاز ضروری مردم سیل‌زده به برخی اقلام منزل مانند اجاق‌گاز، فرش، موکت، یخچال، تلویزیون و بخاری است که امیدواریم با مشارکت مردم، معتمدین و خیرین بخشی از این نیازها را تأمین کنیم.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.