به گزارش خبرنگار ایرنا سردار محمد عبدالله پور روز چهارشنبه در مراسم معارفه مسئول جدید ستاد کنگره هشت هزار شهید استان با تأکید بر این مطلب اظهار داشت: برای این کار دوباره برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید در ستاد کنگره هشت هزار شهید گیلان هیئت اندیشه ورز تشکیل شود افزود: باید مراسم دومین کنگره با شکل و شمایل جدید و با توجه به مسائل روز جامعه برگزار شود و برای این کار ستاد کنگره ، محصولات جدید تولید کند.
سردار عبدالله پور با بیان اینکه اتفاق های مثبت کشور به برکت خون شهداست گفت: مردم ما خود دچار مشکلات اقتصادی هستند اما برای کمک به هموطنان سیل زده وارد میدان شده اند و باید همگی قدردان این مردم باشیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مشکلات موجود در کشور به خاطر دوری از فرهنگ شهداست گفت: برخی گناهان موجود در جامعه نیز به دلیل دوری از فرهنگ شهدا و فرهنگ شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با بیان اینکه فضای موجود در جامعه ایثارگران ستودنی است اظهار کرد: فضای حاکم بر ایثارگران محصول همدلی و صمیمیت تمامی نیروهاست.
عبدالله پاکاری با اشاره به اینکه همگی مدیون خون شهدا هستیم گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرهنگ شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و برای این کار باید تمامی نهادها پای کار بیاییند.
وی با بیان اینکه اتفاقات مثبت حوزه ایثارگران تحت فرماندهی سردار عبدالله پور میسر شده ، تصریح کرد: در این چند سال اخیر برگزاری مراسم کنگره هشت هزار شهید گیلان و برگزاری یادواره های شهدا به طور شایسته از اقدامات قابل تحسین در استان است.
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری باید در استان نهادینه شود اظهار کرد: برای موفقیت باید کارها را جهادی انجام داد.
سرهنگ عباس بایرامی با اشاره به اینکه باید بین تمامی دستگاه ها همدلی حاکم شود گفت: ما باید برای سال های آینده برنامه ریزی کنیم زیرا نسل جدید نیز باید با رشادت های رزمندگان ما آشنا شوند.
در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله ابراهیم جوادی ، مسئول سابق ستاد کنگره هشت هزار شهید استان تجلیل و سید غلامرضا امیری به عنوان مسئول جدید ستاد منصوب شد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.