معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم استانی اجرای طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در مدرسه شاهد خدیجه کبری سلام الله علیها در رشت به خبرنگار ایرنا گفت: هر مدرسه یک پایگاه همدلی در راستای پویش ملی حمایت دانش آموزان از مناطق سیل زده امروز در واحدهای آموزشی استان برگزار شد.
جابر اخلاقی افزود: این پویش توسط شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی شامل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و دانش آموزان جمعیت هلال احمر سازمان جوانان اجرا شد.
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء از اهداف طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی است.
وی بیان داشت: در اجرای این طرح دانش آموزان واحدهای آموزشی استان گیلان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به سیل زدگان اهدا کردند.
پیشتر نیز دانش آموزان گیلان با اهدا کمک های خود به یاری سیل زدگان شتافتند تا با کمک های نوعدوستانه ، گوشه ای از غم و اندوه همسالان خود در سیل اخیر بکاهند.
استان گیلان دارای بیش از 391 هزار دانش آموز است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.