گزارش روز جمعه روابط عمومی سپاه قدس گیلان به ایرنا حاکیست؛ فرمانده سپاه قدس استان در این مراسم با بیان اینکه سپاه هیچ‌وقت از روحانیت فاصله نمی‌گیرد، اظهار کرد: حیات سپاه به روحانیت مرتبط بوده و سلاح سپاه، مردم و مغز و فکر سپاه ، روحانیت است.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه امام برای حفظ انقلاب سپاه را تشکیل داد، افزود: امام (ره) کار سپاه را پاسداری از انقلاب قرار داد، زیرا برای اینکه انقلاب و دین اسلام در دنیا بر پا شود خون‌های زیادی ریخته شده و انقلاب ما حاصل زحمات پیامبر اکرم (ص) است.
وی با بیان اینکه اثرات شهدا بعد از شهادت نیز ادامه دارد، گفت: ما پاسدار خون شهدا هستیم، شهدایی که جان خود را برای این انقلاب فدا کردند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی به هم‌وطنان سیل‌زده در شرایطی که در اوج مشکلات اقتصادی هستند ستودنی است، بیان کرد: مردم گیلان لوازم‌خانگی نزدیک به 300 خانوار سیل‌زده را تأمین کردند.
عبدالله پور با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در داخل کشور را باید برطرف کنیم گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات اقتصادی موجود در جامعه تلاش کنند.

** اقتدار سپاه و نیروهای مسلح دشمن را عصبانی کرد
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان نیز با بیان اینکه پاسداران حافظان انقلاب هستند، اظهار کرد: پاسداران از عزیزترین افراد کشور هستند و دلیل دشمنی دشمنان با انقلاب و سپاه ما مشخص است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی با اشاره به اینکه امنیت کشور را مدیون سپاه و نیروهای مسلح هستیم، افزود: اقتدار سپاه و نیروهای مسلح ما دشمن را عصبانی کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه در دل ملت‌های مظلوم دنیا قرار دارد گفت: سپاه همواره خدمتگزار مردم بوده و هست و ما به‌عنوان قشر روحانی از سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.