به گزارش ایرنا، فرهاد دلق پوش عصر سه شنبه در نشست معاونان و رئیسان ادارات ستادی سازمان صمت گیلان با اشاره به عملکرد نظارتی استان طی اجرای طرح نوروزی افزود: اقدامات نظارت و بازرسی سازمان در سال گذشته و ایام نوروز ، منجر به تشکیل دو هزار و 133 پرونده تخلف در طرح نظارتی در گیلان شد.
وی به یک هزار و 803 گزارشات مردمی رسیده توسط سامانه 124 اشاره و تصریح کرد: تاکنون از این تعداد گزارش رسیده ، یک هزار و 769 مورد گزارش مردمی پیگیری و بررسی شده و با هماهنگی انجام شده با سایر دستگاه‌های نظارتی این پرونده ها خارج از نوبت به صورت فوری بررسی می شود.
دلق پوش نتیجه عملکرد کشیک ویژه ایام نوروزی را 62 هزار و 919 مورد بازرسی در استان عنوان و بیان کرد: از این تعداد بازرسی دو هزار و 133 پرونده با ارزش ریالی بیش از 30 میلیارد ریال تشکیل که به اداره کل تعزیرات استان ارجاع شده است.
وی بازرسی های انجام شده را هدفمند دانست و اعلام کرد: اغلب نظارت و بازرسی ها در حوزه پوشاک، کیف و کفش، فراورده های لبنی، اقلام پروتئینی، میوه، حبوبات، نان، شیرینی و آجیل، بخش خودرو و خدمات عمومی و رفاهی صورت گرفت تا از وقوع تخلفات پیشگیری و با متخلفان نیز در جهت ساماندهی بازار برخورد قاطع انجام شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تعامل و همراهی تمامی نهادهای مرتبط و متولی نظارتی در رابطه با بازار قدردانی و تصریح کرد: کنترل و ساماندهی بازار ، جز با همدلی و مشارکت جمعی امکانپذیر نیست که البته برخی از مشکلات در بخش تامین اقلامی در سطح کلان وجود داشت که لازم است تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود.
دلق پوش به کمک های مردمی ارسال شده از سوی سازمان بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان های گیلان به استان گلستان اشاره و اظهار کرد : تاکنون اقلامی نظیر آرد، لوازم شوینده، کنسرو غذای آماده ، تن ماهی، پتو، پوشک در مجموع به مبلغ یک میلیارد و 338 میلیون ریال در مرحله اول و همچنین با همکاری شهرداری رشت اقلام مورد نیاز و ضروری ازبازار و خیران به ارزش دو میلیارد و 560 میلیون ریال در مرحله دوم به مناطق سیل زده ارسال شده است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.