به گزارش خبرنگار ایرنا نعمت یاورپور روز سه شنبه در بازدید از بازار لوندویل گفت: طی روز گذشته و امروز 150 عدد بنر و داربست غیر مجاز از خیابان ها و معابر عمومی برچیده و امحاء شد.
وی افزود: در مرحله دوم این طرح، با جمع آوری کالاهای چیده شده در پیاده روها، صاحبان آنها به دادگاه معرفی خواهند شد و در سال گذشته 18 عامل سد معبر به دادگاه معرفی شده بودند.
وی بیان کرد: با توجه به تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری، اشغال معابر عمومی، خیابان و پیاده رو برای کسب و کار، سکونت یا هر استفاده دیگر ممنوع است.
یاورپور بیان کرد: این شهر در محور تردد استان های شمال غرب کشور قرار دارد و برای توسعه گردشگری آن، پارک های تفریحی شیلات محله با افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال و کرده سرا و خلج محله با بالغ بر 500 میلیون ریال اعتبار ایجاد شده است.
شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از 12 هزار نفر جمعیت در محور آستارا- تالش واقع است.

** میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در آستارا گرامی داشته شد
سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با اجرای آئین هایی در حضور مردم مومن و دیندار شهرستان آستارا گرامی داشته شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا در این آئین در مسجد عباسیه گفت: امام حسین (ع) با نثار همه هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و امام خمینی (ره)، روز میلاد این امام همام را روز پاسدار نامید تا عزت، آزادگی و بصیرت او همیشه اسوه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: سپاه بعنوان نیرویی با اقتدار در صیانت از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد و با کسب افتخارات بسیار، بر تارک ایران اسلامی می درخشد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در دو بخش در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.