رئیس جمعیت هلال احمر آستارا روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: چهار پایگاه در بازارساحلی، چهار راه مصلی، میدان گاز و سه راه آبروان با 10 نیرو، صبح و عصر آماده دریافت کمک های مردم و گردشگران است.
حسین خورشیدی افزود: کالاهای مورد نیاز سیل زدگان شامل پتو، زیرانداز، مواد بهداشتی، شوینده و خوراکی است و مردم از آوردن وسایل دست دوم و خوراکی با تاریخ مصرف کمتر از شش ماه خودداری کنند.
وی بیان کرد: جمع آوی کمک ها در آستارا تا پایان هفته جاری ادامه خواهد شد و صبح امروز، حدود 15 میلیون ریال توسط چهار دستگاه دولتی این شهرستان به سیل زدگان کمک شد.
خورشیدی از شهروندان و گردشگران خواست کمک های نقدی خود را علاوه بر ارائه به پایگاه ها، با استفاده از سامانه 112#780* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر واریز کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر آستارا از رسانه ها خواست با پوشش خبری دقیق جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان، اعتماد، همبستگی و همدلی را تقویت کنند.
مدیر کمیته امداد امام (ره) آستارا هم گفت: 30 پایگاه سیار و دو پایگاه ثابت در نقاط مختلف این شهرستان آماده جمع آوری کمک ها به سیل زدگان است.
سپاه ناحیه آستارا نیز جمع آوری کمک به سیل زدگان را آغاز کرده است.
باران شدید باران طی روزهای اخیر باعث سیلاب و خسارات فراوان در استان های گلستان، مازندران و فارس شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.