به گزارش خبرنگار ایرنا محمود قاسم نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان فومن، با بیان اینکه احداث این میدان از ابتدا جزو نقشه اجرایی این پروژه بوده ، اظهار کرد: اگرچه همه خواسته مردم شریف فومن با بازگشایی میدان محقق نمی‌شود اما مطالبات مردم جهت ساخت این تقاطع غیرهمسطح را پیگیری می‌کنیم.
فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار است، افزود: باتوجه به افزایش قیمت ها به زودی نمی توان انتظار تکمیل این پروژه را داشت.
وی با قدردانی از هم افزایی صورت گرفته میان دادستانی، راه شهرسازی و نماینده شهرستان جهت بازگشایی میدان ورودی اظهار کرد: بسته بودن این مسیر و طی مسیر چند کیلومتری، از لحاظ روانی روی اذهان مردم اثرگذار بود که بعد از بازگشایی مسیر تردد به داخل شهر فومن کاهش می‌یابد و منتقدان نیز به زودی نسبت به احداث این میدان تغییر نظر خواهند داد.
قاسم نژاد بر ضرورت نصب علائم ترافیکی، هدایت شونده و سرعتکاه در مسیرهای منتهی به میدان تاکید کرد و گفت: طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی همچنین شن های دپو شده برداشته می شود.
فرماندار شهرستان فومن در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه آسفالت برخی راه های روستایی دچار فرسودگی شده، گفت: چاله های داخل شهر و بهسازی راه های روستایی در دستور کار قرار بگیرد.
وی بر صورت رنگ آمیزی سرعت کاه ها در روستاها و مراکز دهستان توسط دهیاری تاکید کرد و گفت: راهداری نیز هنگام احداث سرعتکاه به استاندارد ها بیشتر توجه کند تا حق مردم پایمال نشود.
قاسم نژاد با بیان اینکه مسیر فومن به ماسوله و فومن به قلعه رودخان نیازمند طرح ترافیکی است، اظهار کرد: نسبت به نصب تابلوهای هدایت شونده و علایم ترافیکی اقدام شود و پلیس نیز حضور فیزیکی لازم را داشته باشد.
وی با اشاره با باریک بودن عرض جاده های گردشگری شهرستان اظهار کرد: جاده فومن به ماسوله در لیست پروژه‌های ملی قرار گرفته اما تا قبل از اصلاح این مسیر باید با نصب گاردریل، نصب علایم و حضور فیزیکی ماموران نسبت به کاهش خطرات و سوانح اقدام کنیم.
وی همچنین با اشاره به پیشنهاد جابه‌جایی پایانه ماسوله اظهار کرد که بعد از پایان تعطیلات در این باره تصمیم گیری خواهد شد.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.