به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر شنبه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسولیس با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
با توجه به اینکه هوای رشت بسیار مطبوع و آفتابی بود، انتظار می رفت که در بازی تیم های سپیدرود و پرسپولیس، ورزشگاه از ساعت ها قبل از آغاز این دیدار پر شود اما تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال نکردند و کمتر از 10 هزار هوادار خود را به ورزشگاه رسانده بودند.
اما در همان ساعت اولیه بلیت فروشی، جایگاه طرفداران پرسپولیس پر شد و طبق قانون نیز فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه سردارجنگل دراختیار طرفداران سرخپوشان تهرانی قرار گرفت.
قبل از آغاز بازی و هنگام ورود بازیکنان و کادر فنی دو تیم به زمین بازی، طرفداران سپیدرود به شدت بازیکنان خود را تشویق کردند و با شعار نادر امپراطور، دست نشان سرمربی جدید تیم را مورد تشویق قرار دادند.
همچنین قبل از آغاز دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران ، به دلیل حمله تروریستی به مسجدی در نیوزلند، یک دقیقه سکوت اعلام شد.
قبل از آغاز این مسابقه، چند ترانه پاپ در ورزشگاه اجرا شد که اکثر این ترانه ها مربوط به باشگاه سپیدرود و در حمایت از این تیم بود که مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفت.
پس از پایان نیمه اول که با برتری سه بر صفر پرسپولیس همراه بود، تعدادی از تماشاگران سپیدرود ورزشگاه را ترک کردند تا صندلی های خالی موجود در این دیدار، بیشتر نمایان شود.
البته پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس ، تعدادی از نیمکت نشینان این تیم به سمت مارکو استیلینویچ مربی بدنساز پرسپولیس که به دلیل محرومیت، از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی بود، رفته و ابراز خوشحالی کردند.
همچنین پس از اینکه تیم سپیدرود سه گل از پرسپولیس عقب افتاد، تعدادی از تماشاگران با شعارهایی خواهان بازگشت علی کریمی به تیم سپیدرود رشت شدند که این امر تا حدی در سکوها تشویش و دو دستگی ایجاد کرد.
در جریان نیمه دوم و یک دقیقه پس از به ثمر رسیبدن تنها گل سپیدرود، یک ضربه پنالتی از سوی حسین زرگر داور این بازی به سود سرخپوشان رشتی اعلام شد اما محمد غلامی کاپیتان سپیدرود نتوانست این ضربه را به گل تبدیل کند و رادیوشوویچ دروازبان پرسپولیس این ضربه را مهار کرد.
پس از گذشت حدود یک دقیقه از این ضربه پنالتی، داور مسابقه در محوطه جریمه سپیدرود یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد اما پس از مشورت با یکی از داوران پشت دروازه، نظر خود را تغییر داد .
این امر گرچه باعث اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شد، اما برای اولین بار در فوتبال ایران، داور پشت دروازه نیز نقش پر رنگی در تصمیمات داوری اتخاذ کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب این پیروزی خانگی ، 45 امتیازی شد و دوباره بالاتر از سپاهان در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم سپیدرود نیز با این شکست خانگی، با همان 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول 16 تیم این رقابت ها ماند.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.