به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، پس از تغییر و تحولات ایجاد شده در بخش مدیریتی و کادر فنی سپیدرود رشت، نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و این مربی در اولین دیدار همراه تیم موفق شد در برابر صنعت نفت آبادان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یابد.
پس از کناره گیری علی کریمی از مدیریت و سرمربیگری تیم فوتبال سپیدرود رشت، این تیم به اداره ورزش سپرده شد که این اداره نیز کیومرث بیات را به عنوان مدیر جدید انتخاب تا یک مشتری جدید با داشتن توان مالی بالا برای این تیم پیدا شود.
پس از تغییر در بخش مدیریتی این باشگاه ، بیات در اولین اقدام نادر دست نشان را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد که این مربی نیز در اولین هدایتش در سپیدرود ، در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با این تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
البته پس از روی کار آمدن دست نشان به عنوان سرمربی، مازیار ربیعی فر و محسن عبدنصرالهی به ترتیب به عنوان دستیاران اول و دوم این مربی معرفی شدند و حامد طباطبایی نیز به عنوان مربی دروازبان های سپیدرود انتخاب شد تا هر سه دستیار دست نشان ، از گیلان و شهرستان رشت باشند.
البته قرار شده دو عضو جدید نیز به تمرینات سرخپوشان ملحق شوند که احمد احمدی، مربی بدنساز سابق ملوان و مس کرمان که رابطه صمیمی نیز با نادر دست نشان دارد به این تیم اضافه خواهد شد تا کار آماده سازی بازیکنان را زیر نظر بگیرد.
همچنین قرار شده مونگ بت آلاسان بازیکن کامرونی پارس جنوبی جم در تمرین سرخپوشان رشتی حاضر شود تا در صورت جلب نظر دست نشان با این تیم قرار داد خود را منعقد کند که این مهاجم ۲۳ ساله در تعطیلات نیم ‌فصل در تمرینات تیم پارس جنوبی جم هم شرکت کرده بود، اما در نهایت موفق به جلب رضایت کادرفنی این تیم نشد.
با این وجود و تغییرات پیش آمده تیم فوتبال سپیدرود رشت در آبادان برابر صنعت نفت قرار گرفت که در نهایت با این تیم به نتیجه مساوی دست یافت و این تساوی در حالی رقم خورد که سپیدرودی ها هفته گذشته و در یک دیدار خانگی مغلوب تیم قعرنشین استقلال خوزستان شده بود اما در این بازی خارج از خانه توانست به نتیجه مساوی دست یابد و یک امتیاز از این دیدار تصاحب کند.
سرخپوشان رشتی در بازی برابر صنعت نفت و در حالی که در زمین حریف به میدان رفته بودند، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و حتی توانستند از این تیم جلو بیافتند و شانس کسب پیروزی را نیز داشته باشند.
دست نشان در این دیدار نشان داد که هدفش کسب امتیاز در بازی های خانگی و هم بازی های خارج از خانه است و در اولین دیدار نیز که در زمین حریف برگزار شد، موفق به کسب یک امتیاز شد تا با این یک امتیاز کارش را در سپیدرود آغاز کند.
شاید این یک امتیاز چندان فایده ای برای سپیدرود نداشته باشد چون این تیم برای رهایی از کابوس سقوط فقط به پیروزی در بازی های خانگی و حتی خارج از خانه نیازمند است اما این یک امتیاز نیز می تواند شروع خوبی برای ارتش سرخ گیلان به سرمربیگری دست نشان باشد.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از این تساوی خانگی خارج از خانه باید در دو بازی آینده خود در رشت به میدان برود که البته هر دو دیدار بسیار سخت و سرنوشت ساز برای این تیم بشمار می رود.
دست نشان که خاطرات خوبی را با داماش در رشت دارد، هم اینک نیز امیدوار است تا این دوران شیرین را با سپیدرود نیز در لیگ برتر تجربه و سرانجام سهمیه این تیم را در رقابت های لیگ برتر حفظ کند.
سپیدرود و دست نشان برای ماندن و حفظ خود در رقابت های لیگ برتر کار بسیار مشکلی پیش رو دارند و اختلاف پنج امتیازی این تیم با تیم بالاتر از خود ، تا حدی کار سرخپوشان رشتی را مشکل کرده و به همین دلیل سپیدرودی ها در بازی های خانگی نیز نیازمند کسب پیروزی هستند.
اما خبرها حکایت از کسر سه امتیاز از صنعت نفت آبادان دارد که اگر این امر اتفاق بیافتد، فاصله سپیدرود با این تیم آبادانی به چهار امتیاز خواهد رسید و از طرف دیگر به طور حتم با کسر این امتیاز، روحیه تیم صنعت نفت کاهش می یابد و این فرصت مناسبی برای سرخپوشان رشتی است که در صورت کسر امتیاز از صنعت نفت، بتوانند خود را به این تیم رسانده و شانس ماندن خود را در لیگ برتر افزایش دهند.
به هرحال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که آیا این تغییر و تحولات در بخش مدیریتی و کادر فنی در سپیدرود رشت جواب خواهد داد و یا این تغییران نیز در نهایت منجر به سقوط تیم سپیدورد از رقابت های لیگ برتر خواهد شد.
البته هوداران پرشور و خونگرم سپیدرود رشت انتظار دارند که شوک وارد شده از تغییر در بخش های مدیریتی و کادر فنی در این تیم جواب مثبت دهد و سپیدرودی ها بتوانند در بازی های باقی مانده امتیازات لازم را کسب و همانند فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر ماندگار شوند.
هم اینک تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم ، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 13 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.