نایب رئیس هیات ورش های رزمی استان گیلان عصر یکشنبه در خصوص برپایی این کارگاه آموزشی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این کارگاه آموزشی، 82 بانوی رزمی کار از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند.
مونا شفیعی نژاد افزود: بانوان رزمی کار شرکت کننده در این دوره، از سبک های فول کیک بوکسینگ و تا کیک بوکسینگ از شهرهای رشت ، لاهیجان ، آستانه اشرفیه و فومن حضور یافته بودند.
وی ادامه داد: همچنین این کارگاه آموزشی یکروزه دفاع شخصی و سلاح سرد ، با مدرسی و مسئولیت زهرا مردانه زاد به منظور تقویت و ارتقای سطح کیفی و عملی بانوان رزمی کار در آستانه اشرفیه برگزار شد.
نایب رئیس هیات ورزش های رزمی استان گیلان در ادامه به اولین مراسم تجلیل از رزمی کاران آستانه اسرفیه نیز اشاره و بیان کرد: همچنین طی مراسمی که در سالن اجتماعات دکتر معین آستانه اشرفیه از قهرمانان ورزش های رزمی این شهر تجلیل و تقدیر شد.
وی اضافه کرد: در این مراسم با حضور دکتر قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان هیات ورزش های رزمی گیلان و حسن عمویی رئیس هیات ورزش های رزمی این شهر از مربیان ، پیشکسوتان و قهرمانان رزمی کار آستانه اشرفیه تجلیل شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.