به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت؛ میرشمس مومنی زاده افزود: تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی عضو ستاد اجرایی سفر از بیست و پنجم اسفندماه جاری تا بیستم فروردین 98 برای خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران آماده باش می شوند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر در شهرستان رشت و اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی اظهار داشت: استان گیلان به دلیل مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری همواره در ایام تعطیلات نوروز ، میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشور است.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور هشت میلیون مسافر در گیلان طی ایام نوروز سال قبل خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌ های اجرایی شهرستان مسئولیت خدمات رسانی شایسته در همه زمینه ها به گرشگران را عهده دار خواهند بود.
وی ادامه داد: بخشداران و دهیاران با حساسیت در موضوع مدیریت پسماند دقت داشته باشند تا سیما و منظر شهرها ، روستاها و حاشیه راه ها نظیف و پاکیزه باشد.
مومنی‌ زاده با تاکید بر لزوم آمادگی بیشتر مراکز درمانی و بهداشتی اضافه کرد: شرکت فرآورده‌های نفتی با توجه به ورود حجم مسافران در تعطیلات نوروزی، مدیریت و نظارت لازم بر جایگاه های سوخت را اعمال کرده و بانک ها نیز نسبت به فعال نگه داشتن تمامی خودپردازها تدبیر کنند.
فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: طرح‌ های سالم سازی باید برای استفاده مسافران و گردشگران آماده باشند، بخشداران حوزه ساحلی نیز نسبت به پاکسازی سواحل و همچنین اتخاذ تدابیر امنیتی، ترافیکی و رفاهی لازم اقدام کنند.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.