باب الله زارع روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به این امر و استقبال کم نظیر ورزشکاران از لیگ تیراندازی گیلان، سطح کیفی این مسابقات نیز بسیار بالا رفته و رقابت های خوبی را تاکنون شاهد بودیم.
وی ادامه داد: هفته دوم این رقابت ها نیز عصر جمعه در رشت برگزار شد که در پایان نفرات و تیم های برتر این هفته مشخص شدند که البته قرار بود این رقابت ها در صومعه سرا برگزار شود اما بدلیل آماده نبودن سالن تیراندازی این شهر، هفته دوم این مسابقات در رشت برگزار شد.
وی ادامه داد: در هفته دوم از هفتمین دوره رقابت های لیگ تیراندازی گیلان ورزشکاران حاضر در رشته 10 متر تپانچه و تفنگ، در دو بخش بانوان و آقایان و در دو قسمت تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.
زارع بیان کرد: در پایان این مسابقات و در بخش تپانچه تیمی ، تیم شهید ابراهیم کشاورزی از لاهیجان عنوان نخست را کسب کرد، تیم شهید امین اصغری رشت دوم شد و تیم تیراندازی شهید محمد راحلی مقدم رشت در مکان سوم قرار گرفت.
رئیس هیات تیراندازی گیلان اضافه کرد: همچنین در رقابت های رشته تفنگ ، تیم شهید یعقوب یوسفی از صومعه سرا مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت نایب قهرمان شد و تیم شهید ابراهیم کشاورز روی سکوی سوم قرار گرفت.
زارع خاطرنشان کرد: در رقابت های انفرادی و در رشته تپانچه در بخش بانوان نیز، زهرا مرادی از لاهیجان قهرمان شد ، تینا رمضانیان از رشت مقام دوم را کسب کرد و سیده ریحانه موسوی از رودسر در مکان سوم قرار گرفت.
وی افزود: در بخش مردان رشته تپانچه نیز سجاد پورحسینی از رشت عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، عباس ژاله از لاهیجان دوم شد و میلاد نیکویی از صومعه سرا در مکان سوم هفته دوم رقابت های تیراندازی لیگ گیلان قرار گرفت.
زارع اظهار کرد: در رشته تفنگ نیز در بخش بانوان ، معصومه عسگری از صومعه سرا قهرمان شد، غزل غلامی از رودسر عنوان دوم را به خود اختصاص داد و عالیه اصغری از رشت رتبه سوم را کسب کرد و در بخش مردان نیز شاهین محمدی نژاد از لاهیجان قهرمان شد، محمدحسین نعمتی از بندرانزلی مقام دوم را کسب کرد و میثم راحلی مقدم از رشت عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
هفته سوم از هفتمین دوره رقابت های لیگ تیراندازی قهرمانی استان گیلان، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.