گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در چهل و پنجمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و مدیران بخش خصوصی در استانداری گیلان افزود: اگر مسئولی در پاسخگویی به استعلام متقاضیان سرمایه گذاری بیش از 15روز تعلل کند، باید از استعلام کننده درخواست مهلت کند، در غیر این صورت مرتکب تخلف اداری شده است.
استاندار گیلان با اشاره به عملکرد نامناسب اداره منابع طبیعی در توسعه زراعت چوب گفت: واگذاری پهنه به افرادی که توان اقتصادی برای کشت چوب دارند امری حیاتی در مسیر صیانت از جنگل ها و نیز تامین چوب صنایع مرتبط است.
وی گفت: اصلاح سیستم آبیاری باغات چای، جلوگیری از تغییر کاربری زمین، حمایت از کشاورزی جهت افزایش سوددهی کشاورزان، ایجاد آبیاری تحت فشار، تصحیح سیستم آبیاری از جمله مواردی است که باید با نگاهی اصولی و به کار گیری روش های نوین در کنار خرد جمعی مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان در قبال جایگاه اداری خود مسئولند و باید با ارائه راهکارهای عملی چالش های حوزه تحت مدیریت خود را برطرف کنند و تنها با 'نه' گفتن به مراجعه کننده از انجام مسئولیت امتناع نکنند.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.