به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها، 40 ورزشکار اسنوکرباز برتر از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان در رشته 15 توپ و به میزبانی باشگاه تک و هفت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، محمدرضا محمدی و محمد خسروانی برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یافتند و به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی و فینال این مسابقات نیز، محمدرضا محمدی از باشگاه بیلیارد استار برابر حریف خود به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی رقابت های اسنوکر 15 توپ جام فجر استان گیلان را به خود اختصاص داد.
محمد خسروانی از باشگاه بیلیارد پل کیاشهر در مکان دوم قرار گرفت ، عارف حجتی از باشگاه شار رشت عنوان سوم را کسب کرد و نیما اجاقی از ماسال توانست مقام چهارم رقابت های اسنوکر جام فجر گیلان را تصاحب کند.
همچنین آراد شنگول که با 15 سال سن در این دوره از رقابت ها حضور یافته بود، از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات، جایزه کم سن ترین بازیکن اسنوکر جام فجر گیلان را به خود اختصاص داد.
در پایان این رقابت ها ، از سوی مسئولان برگزاری مسابقات اسنوکر 15 توپ جام فجر گیلان به نفرات برتر این دوره از رقابت ها، جام و مدال قهرمانی و همچنین جوایزی اهداء شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.