رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: چهار هزار و 823 نفر در این استان در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده اند.
مهدی قربانیان پدر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو هزار و 547 نفر از مجموع شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه ها از طریق 16 نهاد همسو ثبت نام کردند و دو هزار و 276 نفر ثبت نام کنندگان نیز از قرآن آموزان کلاس های تشکیل شده در بقاع متبرکه استان هستند.
وی اظهار داشت: شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان استان را برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را به خود اختصاص داده‌اند و گیلان از نظر تعداد ثبت نام کنندگان در رتبه 14 کشوری قرار دارد.
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم نهم اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور، در استان برگزار می شود.

** نمایشگاه عکس راه ایثار در رشت گشایش یافت
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس راه ایثار روز شنبه در رشت گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در نمایشگاه عکس راه ایثار تصاویری از نهضت جنگل تا شهدای مدافع حرم با 120 قطعه عکس برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا بیست و دوم بهمن ماه جاری از ساعت 9 تا 30 : 14 در ساختمان جدید شهرداری رشت واقع در میدان گیل برای بازدید علاقمندان دایر است.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.