به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس اداره برق آستارا روز شنبه در آئین افتتاح همزمان طرح های تقویت برق در میدان شهدای گمنام این شهرستان گفت: با صرف اعتباری بالغ بر 41 میلیارد و 363 میلیون ریال برای این طرح ها، مشکل افت ولتاژ روستاهای ویرمونی، سیبلی، عنبران، اطراف امام زادگان و بخشی از مرکز شهرهای آستارا و لوندویل برطرف شد.
فرزین بهامین افزود: آستارا دارای 49 هزار مشترک برق است و 71 درصد آن مسکونی، 17 درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و عمومی است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا هم در آئین بهره برداری از روکش آسفالت بخشی از محور آستارا به اردبیل گفت: برای اجرای این طرح به طول هفت کیلومتر از بلوار معاد تا ایست بازرسی قلعه، 22 میلیارد ریال اعتبار و 11 هزار تن آسفالت صرف شده است.
رمضان دانش افزود: مرحله نخست روکش آسفالت، ظرف سه ماه اجرا شد و مراحل بعدی در صورت اختصاص اعتبار عملیاتی خواهد شد.
فرماندار آستارا در این آئین ها با تبریک چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، بیان کرد: بیشتر طرح های برق رسانی و بهسازی راه ها در روستاها اجرا می شود و نشانگر توجه دولت به مناطق مرزی است.
حسن رستم زاد افزود: آستارا علاوه بر جمعیت ثابت، سالانه میزبان چند میلیون گردشگر داخلی و خارجی است و عمران و آبادانی این شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.