به گزارش ایرنا به نقل از واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت اولین مرکز تولیدات و فروش محصولات بانوان سرپرست خانوار استان گیلان با حضور فرماندار شهرستان رشت، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیریت شهرداری رشت به بهره برداری رسد.
مجموعه گیل بانو به صورت مشارکتی از محل اعتبارات امور زنان ریاست جمهوری و شهرداری رشت با هدف توانمندسازی زنان و ایجاد مرکزی برای فروش تولیدات خانگی زنان به ویژه بانوان سرپرست خانوار و زنان در معرض آسیب و بهبود یافته احداث شده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با بیان این که مرکز گیل بانو برای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد کرد، گفت: باید با همدلی برای رونق این مجموعه کمک شود.
محمدحسن عاقل منش بیان داشت: بانوان مجموعه گیل بانو، محصولات خود را با بهترین کیفیت بسته بندی و عرضه خواهند کرد و نگران بازار فروش نخواهند بود.
فرماندار شهرستان رشت نیز با قدردانی از مجموعه شهرداری، شورای اسلامی رشت و اداره کل امور بانوان استانداری گیلان برای راه اندازی گیل بانو گفت: بانوان نیمی از جمعیت فعال جامعه ما را تشکیل می دهند.
میرشمس مومنی زاده با بیان این که باید به تحصیل، اشتغال بانوان، غنی سازی اوقات فراغات، ورزش و سایر حوزه های مختلف آنان توجه شود، افزود: وظیفه ما مسئولان است که برای بانوان کشورمان برنامه ریزی کرده و سیاست های لازم را اتخاذ کنیم.
وی پروژه گیل بانو را از جهت حمایت از بانوان سرپرست خانوار بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: همه متعهدیم برای رونق پروژه گیل بانو و مراکز مشابه آن تلاش کنیم.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.