رئیس هیات تکواندو استان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته پانزدهم و پایانی دور رفت لیگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر در تهران برگزار شد که در نهایت تیم بنیاد گیلان توانست با درخشش خود عنوان دومی را حفظ و نایب قهرمان دور رفت شود.
محسن سترگی افزود: بر این اساس و در پایان دور رفت این رقابت ها ، تیم تکواندو بانوان لوازم خانگی کن با کسب 43 امتیاز و تفاضل 93 قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد و تیم شایسته بنیاد گیلان نیز با کسب 43 امتیاز و تفاضل 80 در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی ادمه داد: تیم تکواندو بانوان بنیاد گیلان در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت جام کوثر کشور رو در روی تیم هیات چهارمحال و بختیاری قرار گرفت که با اقتدار توانست حریفش را با نتیجه هشت بر صفر شکست دهد تا همچنان فقط با تفاضل کمتر نسبت به تیم لوازم خانگی کن در مکان دوم این مسابقات قرار گیرد.
دیدارهای هفته پانزدهم و پایانی از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، با حضور 332 تکواندوکار در قالب 16 تیم از سراسر کشور در خانه تکواندو در تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات، تیم‌های لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شمیرانات، هیات تکواندو استان تهران، ققنوس، هیات تکواندو البرز، هیات تکواندو ورامین، هیات تکواندو شمال‌شرق تهران، باشگاه ورزشی داتیس یزد، بنیاد گیلان، هیات تکواندو استان گلستان، هیات تکواندو استان چهارمحال و بختیاری، هیات تکواندو جنو‌ب‌شرق، هیات تکواندو شهرستان کرج، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیات تکواندو شهرستان بهار و هیات تکواندو جنوب ‌غرب تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.